poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 688 .



nimic
personale [ ]
in viata

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [vad_doar_voci ]

2006-02-24  |     | 



o viata incepe, si problemele la fel pentru fiecare an de viata cresc treptat pana la disparitie. Lipsa mentorilor in viata duce la o dereglare psihica numita: dezamagire. Aceasta dezamagire faca ca subiectul in cauza sa simta ca nu are nici un tel in viata, ca nu isi gaseste rostul, ca a fost creat degeaba.
Pentru moment ideea lui despre viata este adevarata, insa cu trecerea timpului va descoperi ca totul in viata e trecator. Nu vei ramane in acelasi stadiu toata viata! Asta o stiu eu din proprie experienta si din observatiile mele asupra prietenilor din jurul meu. Azi esti trist si maine fericit; azi ai bani si maine poate esti falit... nu? Viata e plina de surprize care mai de care mai placute.
Am vazut din greseala la stirile de la ora 17:00, cum un soldat in termen ce isi executa stagiul militar a fost gasit decedat, avand o rana provocata de glonte. Viata personala si de fapt... dezamagirile lui din viata amoroasa l-au determinat sa faca acest pas, prostia, sau mai bine zis: incostienta.
Si acum spuneti-mi voi, nu e oare cea mai mare greseala sa ne lasam dusi de val atunci cand suntem cu psihicul la pamant? Eu cred ca asha este!
Dar daca avem pe cineva langa noi sau in spatele nostru care sa ne spuna cate-o replica: "lasa bah... ca vine alta" sau "haide mah k nu e sfarsitul lumii" sau "crezi k tu esti singurul cu probleme?". Gandeste-te... exista persoane care muncesc din greu pentru 1 milion de lei... numai pentru a lua ceva de mancare pentru copilul pe care il au. si atunci ganditi-va... ce inseamna problemele adevarate cu care acei oameni se confrunta. si noi ne plangem ca.... nu mai suportam viata asta... sa fim seriosi!!!!! Noi ne prefacem ca avem probleme numai pentru a ne complica viatza...
Asa ca... atunci cand te vei simti cu moralul la pamant si vei intra aici si vei citi aceste multe randuri... sa tii minte :
RIDICA CAPUL SI SPUNE: FRATE SUNT SMECHER, SUNT FRUMOS, DESTEPT, NU MOR DE FOAME... SI NU IN ULTIMUL RAND INCA TRAIESC!!!!! DACA TOATE ASTEA SUNT BUNE... INSEAMNA K NU E NEVOIE SA FIU TRIST!!!!!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!